Samoodečet
Odečet stavu vodoměru provádí zaměstnanci naší společnosti podle ročního harmonogramu odečtů.
Pokud je vodoměr umístěn ve volně přístupné vodoměrné šachtě, není přítomnost odběratele u odečtu nutná. Je-li vodoměr umístěn v objektu (např. v rodinného domu – technická místnost, garáž, sklep, nebo na pozemku volně nepřístupném), je potřebná součinnost odběratele nebo pověřené osoby.
Pokud Vás při řádném odečtu opakovaně nezastihneme v místě odběru, lze nahlásit tzv. samoodečet vodoměru. Samoodečet lze provést maximálně dvakrát po sobě.
Jak provést samoodečet
Přes zákaznický portál
Zákaznický portál – VODÁRENSKÁ AKCIOVÁ SPOLEČNOST, a.s. (vodarenska.cz)
V sekci Požadavky najdete odkaz na samoodečet, kde všechny důležité identifikační údaje máte již předvyplněné. Stačí dodat stav vodoměru, datum odečtu a vybrat důvod odečtu.
Vyberte divizi pro přihlášení do zákaznického portálu:
- Divize Boskovice
- Divize Brno-venkov
- Divize Jihlava
- Divize Třebíč
- Divize Znojmo
- Divize Žďár nad Sázavou
Emailem
Zašlete jednoduše fotografii s čitelným číslem přístroje a stavem vodoměru
Divize Boskovice – samoodecetbo@vodarenska.cz
Divize Brno-venkov – zakaznicibv@vodarenska.cz
Divize Jihlava – odectenoji@vodarenska.cz
Divize Znojmo – odectenozn@vodarenska.cz
Divize Třebíč – zakaznicitr@vodarenska.cz
Divize Žďár nad Sázavou – fakturace@vaszr.cz
Telefonicky
Zavolejte si na naše zákaznické centrum, připravte si technické číslo odběru a stav vodoměru
Divize Boskovice: tel.: 516 427 242 nebo 516 427 226
Divize Brno-venkov: tel.: 545 532 223
Divize Jihlava: tel.: 567 569 320 nebo 737 208 286
Divize Znojmo: tel.: 515 282 567
Divize Třebíč: tel.: 568 899 170 nebo 734 648 144
Divize Žďár nad Sázavou: tel.: 725 779 446 nebo 734 390 545