Zákaznická centra
Každá divize VODÁRENSKÉ AKCIOVÉ SPOLEČNOSTI, a.s., má vlastní zákaznické centrum. Lze tam vyřídit tuto agendu:
- uzavírání smluv u nových odběrných míst a uzavírání smluv při změnách majitele
- změny v uzavřených smlouvách – změna zasílací adresy, změna účtů, změna výše zálohy, nastavení platby záloh
- fakturaci vodného a stočného, uzavírání splátkového kalendáře
- úhradu faktur za vodné, stočné a ostatní platby
- podání reklamace v oblasti dodávky vody a odvádění odpadních vod
- předložení žádosti o zřízení vodovodní, kanalizační přípojky
- předložení žádosti o stanovisko ke stavbám na všech stupních řízení
- nahlášení stavu vodoměru
- vyřízení žádosti o přezkoušení vodoměru
- vyřízení žádosti o odebrání/osazení vodoměru
Vyberte si divizi:
- Divize Boskovice
- Divize Brno-venkov
- Divize Jihlava
- Divize Třebíč
- Divize Znojmo
- Divize Žďár nad Sázavou
Se zákazníky komunikujeme také prostřednictvím zákaznického portálu, který umožňuje snadný a přehledný přístup k informacím o odběrném místě. Jeho služeb mohou využívat všichni zákazníci, kteří mají uzavřenou smlouvu o dodávce pitné vody nebo odvádění odpadních vod.
Smluvní podmínky mezi zákazníkem a naší společností se řídí dokumentem VŠEOBECNÉ PODMÍNKY DODÁVKY PITNÉ VODY A ODVÁDĚNÍ ODPADNÍCH VOD, který je nedílnou součástí každé smlouvy. Tento dokument je významnou součástí tzv. PRÁVNÍHO RÁMCE DODÁVKY PITNÉ VODY A ODVÁDĚNÍ ODPADNÍCH VOD a právního vztahu mezi zákazníkem a naší společností, proto je schvalován představenstvem společnosti.
Ke stažení: Všeobecné podmínky dodávky pitné vody a odvádění odpadních vod